Obchodní podmínky jsou platné od 1.9.2007.
Kupní smlouva na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu vzniká na základě
závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení telefonické, a to takové, které je realizováno po předchozím
odeslání elektronické objednávky (potvrzení o přijetí objednávky do systému není potvrzení objednávky). Kontakt nutný k potvrzení
objednávky provádí zpravidla prodávající po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží. Prodávajícím potvrzená
objednávka (nebo její část) je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení. Za
podstatné podmínky se považuje zejména obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží a přepravu, způsob a
termín doručení. V případě osobního odběru zboží se za datum a místo uzavření kupní smlouvy považuje datum převzetí zboží (toto datum
bude uvedené též na ZL).
Storno objednávky ze strany
kupujícího:
Storno objednávky ze strany
prodávajícího:
Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000 (více v dalších bodech). V
souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno
nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených
podmínek:
Zboží, prosíme, posílejte
doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).Při splnění všech
výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14
pracovních dnu po fyzickém obdržení zboží. V případe nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od
spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět nebo bude uschováno na naši provozovně za manipulační poplatek
ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování (tento poplatek zahrnuje zejména manipulaci, prostor na uschování a pojištění cizích
věcí movitých).
Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle
dostupnosti produktu a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 1–5 pracovních dnů od
závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech muže být dodací lhůta delší, po domluvě s kupujícím.Místo odběru je
stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky
není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, návod
na používání výrobku.Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného
způsobu.Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník, aktuální ceník je uveden na internetu v sekci košík nebo písemně na provozovně
prodejce.
Změny ve fakturačních údajích po expedici zásilky jsou
zpoplatněny částkou 300,- Kč za změnu. Sazba se zejména týká dodatečné změny nákupu z fyzické osoby na osobu právnickou, tj. doplnění
IČO a DIČ na fakturu. S fyzickou osobou obchodujeme na základě občanského zákoníku, zatímco s právnickou osobou dle obchodního
zákoníku.
Nedílnou součástí obchodních podmínek jsou
reklamační podmínky, které jsou v plném znění v sekci Reklamace nebo v písemném provedení na provozovně prodávajícího.
Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby,
potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu.
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše
stanovených podmínek. Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým
pachatelem (heckerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.
Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi). Zboží je majetkem prodávajícího
do doby úplné zaplacení ceny zboží. Uhrazení plné částky je provedeno buďto osobně na provozovně prodávajícího, dobírkou v místě
předání zboží (skrze smluvní spediční společnost) nebo bankovním převodem a to tak, že na účet prodávajícího musí být připsána plná
cena zboží po odečtení bankovních a jiných poplatků.
Tyto Obchodní
podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi prodávajícím společností Anoli,s.r.o. a kupujícím. Kupujícím se
rozumí fyzická osoba stejně jako osoba právnická. Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se řídí v
případě fyzické osoby ustanoveními občanského zákoníku, v případě právnické osoby obchodním zákoníkem. V závislosti na změně
příslušných právních norem, jakož i obchodní politice firmy, si Bc. Marek Děngl, vyhrazuje právo Obchodní podmínky měnit. Tuto změnu
a její účinnost společnost vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.adidas-e-shop.cz stejně jako na kamenných
provozovnách společnosti.
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození
obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti
dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude
zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu
kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené
vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené
používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Záruční doba všem osobám,
používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní
dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČO). V
případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby
prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď
výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy
odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím
převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel
nárok na tzv. zjednání nápravy a to:
Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání
spotřebního zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada
úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za
stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc
zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro
kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné
zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci
prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte
výhradně originální obaly. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží
zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.
Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:
Vyplňte formulář v sekci "Reklamace", kde uvedete zejména typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu
a popis závady. Formulář je níže uvedený na této stránce. Do dvou pracovních dnů Vám budou zaslány informace o dalším postupu (adresa
autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší Vašemu bydlišti nebo adresu, kam zašlete reklamované zboží a formulář
"průvodka reklamovaného zboží").
Zašlete zboží na určenou adresu spolu s vygenerovaným formulářem. Ve vlastním zájmu,
prosíme, zasílejte reklamované produkty určené servisu přímo na daný servis (adresu vám mile rádi sdělíme), v případě zaslání na
provozovnu prodejce dojde pouze k prodloužení doby vyřízení reklamace z důvodu dodatečné přepravy. Zboží zasílejte pouze v originální
obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, jinak neručíme za případné mechanické poškození při přepravě zboží do opravny autorizovaného
servisu nebo do sídla naší provozovny. Při osobním podání reklamace je nutné zboží předat též včetně původního obalu nebo
odpovídajícího obalu zajišťující bezpečný transport. V opačném případě prodávající neručí za případné mechanické poškození při
přepravě zboží do opravny autorizovaného servisu.
Nakupte u nás digitální fotoaparáty pro sebe a pro svou rodinu za ty nejlepší ceny!
Více informací